torsdag den 28. juli 2011

God gratis musik.

Nu kan man skisme hente Mine venner snakker EP - det har man vist kunne i noget tid?, men jeg har først fundet ud af det nu. Men NU er jeg lykkelig fordi jeg kan høre mega chilled sange. Du kan hente det her.
Det minder mig om gode aftner i foråret, og mest af alt også Roskilde! Mums.
Hah, jeg har faktisk også mødt en som faktisk har Kysset med Kidd. Verden er så lille. København er så lille.

Derudover har jeg endelig fået job. Det er f* nice! Jeg glæder mig til oplæring i næste uge.

I aften skal jeg til koncert, på rust, med nogle jeg tidligere har spillet i band sammen med, de bor stadig i det mørke nordjylland, men de spiller godt - Mont Oliver. Hør også lige her, og du kan også downloade deres musik herunder. De var vist også med i en eller anden konkurrence, som de desværre ikke vandt.




Ha' en dejlig aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar