tirsdag den 26. juli 2011

God jobsamtale, og glæde over Feist og Björk

Nu håber vi så at jeg får et positivt svar tilbage på onsdag eller torsdag!
Jeg var den første til samtale og der skule ikke særlig mange til samtale, så jeg krydser virkelig fingre, for jeg vil rigtig gerne have jobbet. Jeg kan så godt se mig selv i den virksomhed og med de kollegaer og med de jobbeskrivelser. Men om ikke andet er det super flot at jeg var en af de sidste 7 de havde til samtale. Når der måske skal ansættes 2.

KRYDS FINGRE!

Udover det er der komme nye gode musikyheder i dag. Bla vil jeg nævne at jeg GLÆDER mig til at høre Feists nye album.
Der er små smagsprøver på youtube og på hendes hjemmeside.


Derudover er der kommet en video fra björk fra hendes kommende album, endnu mere glæde!: Og selvfølgelig er det en spøjs og sjov og sej video. Og så kan man ellers godt sige at der kommer lidt galskab op i slutningen af denne sang, det er fedt hun tør vise det igen.!


Jeg har lyst til at gå ud og shoppe amok, men det er først lovligt når jeg får et job, forhåbenligt er det snart!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar