lørdag den 30. juli 2011

Ja, jeg dropper jo ud af mit studie nu her (skulle jo lige have SU sommeren over). Og har derfor søgt ind på  nogle andre uddannelser. MEN, jeg har INTET brev fået i dag. Mega skod, da jeg ligesom havde forestillet mig at det var i dag jeg skulle finde ud af hvad jeg så NU skal, eller om jeg skal søge musik plus.
Men, det ved jeg så først på mandag/tirsdag, mega skod! Det værste er at jeg ikke engang kan tjekke det, ligesom alle andre, da jeg har søgt ind på kvote 2, og derfor er det udover snittet. Jeg regner bestemt ikke med noget, men jeg vil gerne vide det i dag.
Men så sagde de i nyhederne at 6% - dvs ca 5000 ikke får deres brev pga post danmark - altså der kan jo ske alt muligt, som at det klæbrer sig fast til et andet brev som skulle til jylland, eller hvad ved jeg. Der er mange forklaringer - åbenbart.
Jeg tror aldrig rigtig jeg finder ud af hvad jeg egentlig gerne vil. Jeg burde bare starte en kreativ virksomhed og så lave alt det jeg har lyst til og finde folk som kunne hjælpe mig med at finde ud af det hele.
BUM
Derudover er det blevet en hel bytursfri weekend, selvom jeg frygtelig gerne ville til trailerpark, men, jeg har absolut ingen penge,især ikke hvis jeg skal på musik plus. Måske bliver jeg også hjemme i aften. All by my self.

Jeg læste noget i informationen i dag om at 40% føler sig ensomme uden den online kontakt, det sjove der blev skrevet var at de ikke sagde noget om hvor mange af de 40% følte sig ensomme selv når de var på facebook. Denne sommer har måske været præget af en smule ensomhed, mest fordi jeg intet job har haft - før på mandag hurra - men også bare at alle har skulle på ferie og alle folk har haft travlt med at skulle på arbejde og og tage på ferie, eller i sommerhus og lave alt muligt andet spændende. Min sommer har været præget af rastløshed som jeg ikke kunne få ud på nogen fornuftig måde, og af at søge efter jobs, skrive ansøgninger, skrive uopfordrede ansøgninger og derefter fået autoferiesvar. Bum. Sådan er det. Så har jeg brugt tid på at vente, på at opdatere min mail, på at vente på opkald til jobsamtale, opkald omkring job, og nu vente på brev om optagelse, nu skal jeg så bare vente til mandag og oplæring på nyt job, derefter muligvis optræning til infomøde på musik plus, ohh, alt den ventetid. I morgen vil jeg gå en lang tur, og langt om længe prøve at gå ALLE søerne rundt - med fornuftige sko, uden at få vabler. Ohh, man skal jo også bruge meget tid med sig selv, men jeg vil gerne bruge tid med mennesker!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar