onsdag den 19. januar 2011

Reference indlæg

Jeg er faldet lidt af på det nye musik for tiden. Dog finder jeg meget trøst i lækkert ældre musik, som f.eks Mazzy Star - Fade Into You. -  Nogle af mine venner spillede den på højskolen og det er jo virkelig også en skøn sang, og de lavede en næsten identisk version på min højskole. Så derfor skulle denne lige med:

Jeg venter i øjeblikket på svar. To svar. Det ene får jeg på tirsdag, jeg håber på noget godt, selvom jeg slet ikke tør håbe. Det andet burde komme i løbet af denne uge. Og der er kun tre dage tilbage i denne uge med muligheden for at få et brev, men der regner jeg så absolut ikke med noget.


Jeg har lige genfundet en video som en af mine medstuderende spillede for mig engang i sommers, som jeg gerne ville have linket til. Men her er den så. Kastreret Hund: dette indlæg, men ikke kunne huske på daværende tidspunkt.



Så skal den anden sjove video også ind. Det er nemlig Ok Go jeg refererede til sidste gang. De har lavet utroligt mange nice videoer og faktisk synes jeg at denne her er meget mere NICE end den med parken. Denne hedder - This too shall pass:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar