fredag den 14. januar 2011

De var så de eksamener

Så fik jeg lige overstået de to eksamener som ventede mig i her i Januar.

Den første fik jeg dog allerede overstået den 4 Januar. Og den anden afleverede jeg i går. Så må vi se om det er gået godt

Fik lige Anisetteflip og blev nød til at høre en af mine yndlingssange som lille. Black Angel med Savage Rose. Jeg mindes at jeg dansede rundt ned i stuen til netop dette nummer, når man hørte den på plade eller den blev spillet i radioen. Jeg ved ikke hvorfor denne sang tiltalte mig. Også sangen The Joker var en af mine yndlings.
Det er virkelig længe siden jeg har hørt Anisette og Savage Rose, det er rart igen. Og det minder mig om min barndom, og mest af alt så minder det mig faktisk om min far. Ligesom Gnags coves på deres plader minder mig om min far, han havde nemlig en t-shirt med coveret fra The Swing King. Min far købte altid en t-shirt hvis han havde været til en koncert. Det var så sejt. Han var fanme sej..
Min anden yndlingssang da jeg var lille var Sinead O'Conners udgave af Nothing compares to you. Jeg elskede den fordi hun græd i musikvideoen og jeg synes det var så smukt..  Det er først hen mod slutningen i videoen at nogle tårer triller ned. Men hvor er det smukt - Se selv:



Det sidste nummer jeg lige kan huske jeg godt kunne li' var She's a Rainbow af Rolling Stones.



Ohhh sådan en dag som i dag finder jeg kun gode sange jeg har lyst til at dele, men det må hellere stoppe..!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar