søndag den 5. december 2010

SNE billeder og vinter

Sidste weekend var fantastisk, denne knap så fantastisk..


Så er jeg også i gang med at lytte til numre fra et band som har tilbudt mig en mulig plads som sangerinde fordi deres nuværende måske går ud. Det er for vildt. For vildt. Jeg krydser fingre.


Men sidste weekend var så vild at jeg først var inde og se Ulige Numre sammen med søde TL på Huset i Magstræde, pisse nice. Derefter tog vi til en fest på Frederiksberg. Vi kendte kun ganske få. Men det er en af de bedste improviserede fester jeg har været til. Det var fantastisk, der var mange mennesker og folk kom bare over og snakkede med mig da TL var blevet væk og de andre jeg kendte også var blevet væk. Senere kom så S og en anden og det var skide hyggeligt. NÅ men senere på natten mødte jeg så en som jeg engang har spillet musical sammen med. Jamen er det ikke fantastisk at tilfældigheder stadig lever. Vi var ellers ved at give op at tage til festen fordi der var sne og fordi og fordi.. Men det var fedt. Så tog vi hjem og skulle drikke en øl ved TBieber, altså L,S og mig og T. Sov sov sov, stod op og fik Brunch lavet af søde mennesker. Det er nu skønt, så gik der ellers en eftermiddag på at sove og lytte til plader, Tom Jones og Georges Michael. Mums for lækre stemmer.
Så tog S og jeg hen til SS og spiste mere junk mad. Men så skulle jeg fanme skynde mig og skulle mødes med M fra min højskole fordi vi skulle til fest ved I og A. Kæmpe lejlighed de bor i på Islands Brygge. Pyyh, blev alligevel også hurtigt fuld selvom det ikke var meningen. Sø snakkede med mig og billeder og om at man bare skal gøre det man vil. Man skal give sig selv lov til at være kreativ, og prøve kræfter med om man har så meget talent at man burde gøre noget alvorligt ved det. (kan mærke det er en god beslutning at jeg søger ind på Kons - det er godt at prøve, selvom jeg er bange for den gigantiske nedtur der sikkert kommer) NÅMEN
Søndag den 28 var jeg så lige et smut i Århus til Julefrokost med familien. Det var så hyggeligt, og så var det ellers tilbage til KBH igen. Pyyh. Heldigvis kan man være så heldig at sidde over for to flotte fyre i toget. Så er turen bare lidt mere spændende. :D

NÅ, så gik der ellers en uge mere, altså denne uge, med spændinger i maven pga nervøsitet omkring den prøve i uge 1. PYyh.
Men det var ellers store eksamensopgaveskrivningsuge. Pyyh. Nu må vi se hvordan det kommer til at gå.
Denne weekend har så nok været en af de mest stille weekender jeg nogensinde har haft.
En sen housewarming fredag aften ved O. og så ellers en god søvn lørdag langt op ad formiddagen.
Eller ikke så meget lørdag, og drak nogle glas vin med mig selv  - er man så ynkelig eller hvad. Og det endte med at jeg slet ikke kom nogle steder.
Så er det godt at jeg i dag har været til fødselsdagshygge ved G fra højskolen. Det var så hyggeligt, det var helt vildt..

Nå så skal der også lige vises billeder fra sneen.

IMG_7567.jpg

IMG_7552.jpg




Og beklager for et meget mærkeligt blogindlæg. Nogle gange skal tingene bare ud, og når man føler at man ikke må læsse over på venner. Så bliver fingrene et godt værktøj til at få det hele ud.
Jeg prøver også at lade være med at fortælle om de ting der sker af spændende ting, til for mange. Jeg ved ikke hvorfor... Hmmm


Aftenens sang er en tilfældig en jeg faldt over den anden dag, og den tiltaler mig bare..
Rumer - Aretha



Den næste sang er lidt mere soundtrack til i går aftes da jeg besluttede mig for klokken sent om aftenen at jeg skulle blive hjemme og tog mig et stort glas vin istedet.. Joan as Police Woman - Real Life. Og denne sang som er albumtitelsangen Real Life:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar