onsdag den 24. november 2010

SNE

Jeg bliver simpelthen lige nød til at skrive en lille en.

Det sner. Først åbenbart i jylland. Her til aften begyndte det også at sne. Først da jeg var på Heklas Allé begyndte det. Da jeg så skulle hjem til Fensmarkgaden og stod af bussen var der noget der lå på jorden.
Men nu her ca 23.30 kom jeg til for alvor at kigge ud igen. Det er ikke fordi der er vildt meget sne. Men det er der. Og det er hyggeligt. Og det ser så flot ud. Vores gårdhave er blevet pyntet fint med flere lyskæder og der står et stort juletræ inde midt i gården (som man dog ikke kan se fra mit vindue, og som der bliver tændt lys på, på søndag, hvor jeg desværre ikke kan være til stede og få æbleskiver, fordi jeg er i Århus til julefrokost.. Nå for den)

MEN, jeg fik taget nogle rigtig flotte billeder hvor man kan se det flotte lidt lyserøde skær af bylys og snereflektion. Det tog lidt tid for mig at finde det rigtige indstillinger: MEN det skete. A på det laveste tal. og en Iso på 1600 og helt helt stillestående.. NICE.

Jeg skal dog lige have billederne engang igennem Lightroom, så skal de lige vises her.
+ nogle søde billeder af en sød veninde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar