torsdag den 23. december 2010

Jeg kan godt lide at ligge på gulvet

Jeg har den anden dag ENDELIG fået ordnet mit anlæg i lejligheden på mit værelse. Eller ja fået taget mig sammen til at ordne ledningerne. Så nu har jeg musik ud af dejligt store højtalere. Mums. Derfor har jeg ligget lidt midt på gulvet og mærket bassen, og følt musikken helt ind. Jeg håber ikke naboerne/overboen er blevet generet eller bliver det for fremtiden

Men hvor er det bare skønt.

+ så havde jeg glemt hvor meget tid jeg egentlig har tilbragt på gulvet igennem mit liv. Jeg føler mig måske mere nær jorden og føler mig mere nede på jorden, med styr på livet og mig selv?
Måske kan jeg bare godt lide det uden grund.

Jeg kan huske derhjemme, når jeg satte plader på min fars pladespiller. Så sad/lå jeg på gulvet og bare lyttede og lyttede. Der er bare noget særligt over det.
Det beviser igen hvor meget ro jeg får i mit liv når jeg giver mig tid til at sætte mig på gulvet og bare være. Bare lytte. Eller nogle gange har jeg også skrevet teksterne på sange jeg hørte ned, mens jeg hørte dem. For at forstå sangen/teksten endnu bedre.

Aftenens sange, er noget jeg har hørt på gulvet nogle dage i sidste uge.







Læg mærke til at der er flere sange i hver afspiller.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar