torsdag den 23. december 2010

Jul

Sidste år var jeg i Australien over Julen. Så jeg har glædet mig meget til jul i år. Nu når det er jul, er det jo bare som alle andre år.

Se bare billedet ovenfor fra sidste år hvor jeg spiser noget der minder om risalamande på dåse i et hostel køkken til julefrokost med dejlige danskere. - Det smagte ikke særlig godt det på dåsen.


Jeg var rigtig meget i julestemning da jeg kørte med toget fra København til Skive i går formiddag. Der var den flotteste sne over det hele på sjælland og fyn, og luften var fyldt med sne og mosekonens bryg - bare med sne. - kan man det.?  Det var SÅ FLOT. 
Dog er der bare intet sne her på Mors. - Altså der er lidt, men det kan slet ikke måle sig med det der sker på sjælland og fyn og sydjylland.


Jeg vil lige dele noget Julemusik.  Noget anderledes julemusik.

Nougatstjernen over Betlehem - by I am not a dog studios - on BandBase
- Dette er en af mine venner fra højskolen som har lavet noget meget kreativt julemusik. Hehe. Man kan få et godt grin over det. Hehe

Så er der Mechanical Bird julesange.


Noget andet jeg stødte på den anden dag er sjovt:

Last Christmas (Holmes Price Edit) by Holmes Price

GOD JUL

Ingen kommentarer:

Send en kommentar