fredag den 19. november 2010

Vinder og Vask.

Så fik jeg lige en tanke i bussen i går.
Måske - bruger jeg for lidt tid til at lave ingenting. Altså, jeg har brug for at gå en tur, jeg har brug for at reflektere og tænke over tingene, jeg har brug for at falde i søvn uden at der er musik i baggrunden eller noget andet.
Jeg tror det er derfor jeg kan være sådan lidt forvirrende at læse. Altså. jeg tror jeg har for mange tanker og derfor har jeg svært ved at være fokuseret på en ting af gangen fordi jeg hele tiden tænker på andre ting som jeg gerne ville bruge tid til at tænke over. Giver det mening..?

Noget jeg lige kan glæde mig over lige nu, er at jeg har vundet to billetter til Balkan Beat Box + Analogik. Det er da for Nice.. Jeg vandt ved at deltage i Music Against Drugs via Facebook, helt tilfældigt, og så vandt jeg skisme to billetter.
Balkan Beat Box er fra New York og jeg tror det er virkelig NICE. Og en af deres medlemmer har tidligere været med i Gogol Bordello - som virkelig også er nice. Mens Analogik laver muligvis mere dansk inspireret balkan musik. som også er virkelig godt.
Jeg glæder mig ihvert tilfælde den den 11 dec. :D Og jeg tror jeg kommer til at danse hele aftenen :D
Beviset er her:

 Noget som ikke er så nice er når ens vaskekort siger at det er spærret, og det skal fornyes - men det kan først gøre mandag og man så derfor slet ikke kan komme til at vaske. Derfor står der nu to flotte poser med vasketøj på mit soveværelse og venter på at blive vasket. ØV. Så må der kreativ tænkning til omkring tøjvalg i weekenden. og trusserne hænger heller ikke på træerne.



Så må jeg hellere lige finde aftenens sang. Og jeg synes den skal stå i Analogiks og Balkan Beat Box tegn. Nu er det jo også fredag.

Balkan Beat Box


Og tjek lige det her, hvor er de altså sjove og så glæder man sig endnu mere sidst i videoen hvor man ser dem og publikum gå amok. NICE


Analogik
Da analogik sidst spillede på roskilde havde de nogle venner med - men det fungere bare ikke. Hele teltet svingede først da gæsterne gik og Analogik gik amok :D Jeg kan også huske første gang jeg så dem på Roskilde. Jeg havde ingen forventninger og troede faktisk, pga navnet at det var noget rock eller heavy stuff. Men så var det bare nice balkan... :D
Her er et af mine yndlingsnumre.  Kan dog ikke lige finde ud af hvad ham med motorcykelhjelmen laver på scenen. Men man ved skisme aldrig hvad der sker til de koncerter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar