onsdag den 17. november 2010

Mit liv er som mine faneblade... ?

Jeg tænkte bare lige over det her til aften, jeg har altid virkelig mange faneblade liggende åbent fordi at jeg liiige skal få læst en artikel, hørt en sang, tjekket om jeg skal flyve eller tage toget hjem til jul. Have et eller andet studierelevant link åbent som jeg burde læse. Så var der lige noget med en bog jeg måske burde købe. Så lige noget som jeg ville skrive om her i bloggen eller en sang jeg ville vise. 26 faner har jeg åbnet lige nu...
Også bare mine spaces på min maccy baby.
Såå havde jeg lige lyst til at redigere lidt i nogle billeder og åbnede Lightroom, så fik jeg lige lyst til at lege lidt med de dumme film man får filmen med ens telefon når man er i byen. Så skulle man liiige se noget med ens fag i næste uge og så lod man bare vinduet stå åbent.


Men altså betyder det så at jeg har for mange uafsluttede buisnesses. YES it does. hvordan er det man siger, rod i ens hjem - rod i ens hoved. Mit værelse er okay ordenligt, og køkkenet er når jeg lige har brugt det :) Så er det bare min computer som mangler. Er det fordi jeg mangler tid til at sætte mig ind i det. eller er det fordi jeg ikke ved hvordan jeg skal huske favoritter af forskellige ting. Allerede er min bogmærkelinje inddelt i forskellige katagorier.. Hmm.


Noget helt andet jeg tænke på den anden dag...---
Det er egentlig utroligt så meget vi mennesker kræver at få bekræftelse fra andre mennesker end en selv.
Burde man ikke være så psykisk stærk at man kunne klare det selv.
Jeg vil gerne møde et menneske som tror 100% på sig selv uden at tvivle en eneste gang. Det findes ikke, det tror jeg i hvert tilfælde ikke på.


Det er mærkeligt at jeg kan gå fra at læse noget vildt spændende omkring hvorfor vi tror på videnskaben, til at tænke om man overhoved tror på sig selv. - Selvfølgelig tror man da på sig selv, men altid til en vis grad eller måske tør man ikke helt tro på sig selv, af frygt for at blive ked af det efterfølgende og finde ud af at det man troede på måske ikke passede. 
Jeg håber ikke mine ord er for uklare. 


Noget helt andet er, jeg har klaret okt og nov fantastisk godt indtil videre. Det er da skønt og fantastisk at man ikke bliver trukket helt så meget ned som før i tiden.
Jeg regner med at Australien turen sidste efterår har gjort noget ved mig psykisk.
OG fysisk. jeg har aldrig haft sådan en okay farve i nov som jeg har nu.
Ens hud bliver brunere i længere tid når man opholdt sig tre måneder i Aussieland, brunheden holder ligesom ved. og er det ikke fantastisk - det kan selvfølgelig godt være at jeg mener det modsatte når jeg ser mig selv i speljet i feb og tænker - hvorfor er jeg så bleg. Men det betyder intet hvilken farve man har. Selvom man selv føler at man ser sundere ud når man har lidt farve.


Der er musikforelæsning på fredag. Jeg GLÆDER MIG. Det siger måske også lidt om at det virkelig gerne vil musikken, tænk at man kan glæde sig så meget til en forlæsning, som sikkert egentlig bare er lidt sløv i det fordi det jo ikke er et musikstudie. Men håber alligevel at lærer noget.


Agnes Obel er fantastisk ny dansk sangerinde.
Hun skal bla. spille på Eurosonic Festival sammen med en masse andre nye nice upcoming bands. Bla. tager mange derned for at få inspiration til sommerens festivaller
Læs mere om hvad det hele går ud på her og hvilke danske navne der skal spille her









OG Det mest fantastiske link ever - det virker dog kun hvis man bruger google crome som jeg gør. Man kan taste sin adresse ind og så kan man se det via google maps hvor han løber henne. - altså så det ser ud som om at han løber lige på ens vej.. Ellers er den rigtige video også rigtig god. her er linket http://www.thewildernessdowntown.com/


Så vil jeg ellers også lige smide en af mine absolut yndlingssange ind..


Spain - Chick Corea







OG Så skal der også lige denne her fantastiske version ind med Al Jarreau - han er altså ret sej...





Så vil jeg sætte mig ind og læse til fredagens musikforelæsning, yes baby..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar