tirsdag den 23. november 2010

Overspring og Krea

Dette indlæg er helt klart kun en overspringshandling. Jeg orker simpelthen ikke at læse. Det er det værste ved at have fri om mandagen, jeg ser den som en søndag hvor det er lovligt at være sløv.
Klokken er blevet mange og jeg havde det dårligere tidligere på dagen og lagde mig til at sove, så nu kan jeg ikke sove, men heller ikke koncentrere mig om at læse. DOH.

Så ville lige fortælle om hvor kreative vi har været her på Fensmarkgade.
Karen er begyndt at strikke og jeg lavede smykker, det var en dag i sidste uge hvor vi gav os selv lov til at se en film og bare hygge.
Jeg har ikke noget billede af Karens strikning. Men jeg har et billede af de ørering jeg fik lavet.


                                                      






Aftenens sang er oprindelig af The Impressions men er så ellers blevet fortolket af utallige kunstnere. People get ready. her med Alicia Baby

1 kommentar: