tirsdag den 2. november 2010

Tanker og Livet.

Mit liv for tiden.:
Ikke så meget at læse til studiet.
Der er alligevel noget, men kan ikke koncentrer mig om at læse.
En masse afsnit af "How I Meet Your Mother"
Aftener hvor jeg bliver nød til at lave aftaler fordi vintermørket gør mig deprimeret.
At have aftaler næsten hver aften, ellers være forberedt på at have læst om dagen og så derfor kan se en film om aftenen.
Tanker om at gå en lang tur, f.eks i fælledparken, men får det ikke gjort, frygt for at se en masse kærestepar.
Undre sig over virkelig at have mødt dem der laver "Bo og Lis - den so", og ikke kunne forstå at det er dem, og kan ikke finde ud af hvordan jeg skal reagere på det.
Ikke få læst informationen.
ikke få øvet klaver.
ikke så øvet sang.
Kan ikke finde ud af om at søge ind på Kons nu når der ingen teoriprøve er længere, er en god idé.
Tænke på at søge ind på Musikvidenskab igen.
Derved også tænke på at man ikke øver nok teori og klaver.
At overveje om man virkelig vil mit studie.
At overveje om man kan finde ud af at bo.
At høre en masse musik og mads og monopolet.
At tænke en hel masse over en masse åndsvage ting.
Drikke sig rigtig meget fuld og ikke kunne huske hvad man snakkede om og med hvem man snakkede med.
At stalke mænd på facebook man har mødt meget kort, og synes så sød ud, eller stalke en der kyssede en meget kort på munden.  - Det er vist kun noget desperate kvinder gør - altså at stalke folk på FaceB.
At "hade" mænd for at være sådan noget vildt meget vatpikke. Det er jo helt utroligt. Hvornår møder man nogle som bare finder lidt interesse og tænker, - vi skal på date.
At bare gå og vente.
At være ret irriteret på sig selv over at man havde et lyst og overskudsagtigt sind og sjæl, men at pludselig er det vinter og alt ser så sort og trist og kedeligt ud.
At være vildt stresset over at det allerede er mørkt meget tidligt fordi det nu er vintertid. Jeg skal ikke bruge lyset om morgenen til noget, jeg møder tidligst 9.30. (ej det passer faktisk ikke, nogle gange sniger der sig en forelæsning ind tidligere.)
At komme over November. I Dec er alt bare meget hyggeligere.

At være glad over at jeg har givet mig selv et løfte om at finde en ny sang jeg kan lide, hver dag. Så jeg kan få øjnene op for nye ting som kan give mig energi i hverdagen.

Aftenens sang er: Warpaint - Undertow. Det er et pigeband. Og jeg elsker pigebands

Ingen kommentarer:

Send en kommentar