søndag den 31. oktober 2010

Søndag

Der var engang, igennem gymnasietiden hvor søndag var den værste dag på ugen. Man har været ude og drikke og man har igen haft en god fest, men man har også bare drukket sig så fuld. På en eller anden måde tror jeg at alkohol gør at man bliver lidt i ØvHumør om søndagen. Ligemeget om det var fredag eller lørdag man var i byen.


Det er sådan en dag man hører en masse skønt, men lidt smådeprimerende musik. I går fandt jeg dette musik. Ryan Adams. Det er skønt og fantastisk.

Denne sang er helt fantastisk, jeg ved ikke hvad de er, men den satte sig fast i mit hjerte:



Jeg skal helt klart finde en kæreste som er musiker. - But, don't look for love, cause love will look for you.  Men okay, hvorfor skulle det være så vigtigt at ens kæreste er musiker. ohh ha.
Men ja, jeg tror at når jeg først bliver fuld til en fest og der er en masse spændende mennesker, så snakker jeg bare derud ad og måske bliver nogle folk repelled by it.
Man har bare lyst til, sådan en søndag, at der var nogle som, havde set en, og gerne ville det.
Det er længe siden, det er så utrolig længe siden. Nu begynder det at blive for blødsødent det her.
Men det er da lidt mærkeligt at der ikke snart sker bare et eller andet. Jeg prøver alt jeg kan. Men det skal man måske ikke som kvinde. Og så alligevel, hvis man ikke gør det, hvad sker der så.
Nu skal jeg snart ud fra min lejlighed tror jeg, skal bevæge mig, lave noget. klokken er kun 15. og bladene på træerne i vores gårdhave er endnu ikke faldet af, men de har en fantastisk flot orange-gul-rød agtig farve

Jamiroquai udkommer med et nyt album i morgen og KT Tunstall har lige udgivet et nyt album.

Nogle helt andre, som er danske Chimes & Bells, fantastisk sang. Og det er sikkert at jeg skal til Xsessions næste sommer der er det., videoen her er nemlig fra xsessions og der er mange der optrådte der som jeg godt kan lide. :) :

Ingen kommentarer:

Send en kommentar