søndag den 7. november 2010

Søndag Søndag

Jeg snakkede med min mor i telefon i går, hun havde været til fødselsdag ved min kusine som blev 11. Der havde været mange i familien til fødselsdag, det lød rigtig hyggeligt. Min mor har lige haft fødselsdag og fik et videokamera (snyd) Det havde hun selvfølgelig med. Min fætter Magnus som vist er 12 lånte dette fine videokamera og fik filmet flere timer.
I sammenhæng med det fik min fætter og min anden fætter fortalt om at når man bliver så opslugt af f.eks et videokamera så Anne Mier man. Altså, at jeg f.eks nørdede med at tage billeder til min mormors fødselsdag i sommers, af skåle med jordbær og desserttallerkner. - Så Anne Mier man den. Når man bliver teknisk nørdet.
Tænk at en stor voksen pige kan udvikle et fænomen. Så ser de små fætre måske alligevel lidt op til en. Det er altid rart at man har givet nogle videre - Det er altid godt at være nørdet engang imellem.

Jeg har fundet en masse musik her i weekenden.
OG fundet ud af at jeg søger ind på Rytmisk Kons. optagelsesprøven er i Januar. Men jeg klarer den ,jeg prøver i hvert tilfælde.
Efterfølgende tror jeg også at jeg prøver at søge ind på Musikvidenskab igen. Baare lige for at prøve. Jeg vil gerne prøve at blive ved med at prøve. Det sker der vel ikke noget ved. Bortset fra at man bliver ked af at man ikke kommer ind. Men ja, nedture skal man vel have alligevel. Min drøm skal nok blive opfyldt engang. For min Far gør jeg det.
Jeg er nemlig bange for at jeg har opgivet mine drømme. Startet på en uddannelse som muligvis alligevel ikke er mig. Men bare indfinde mig med den uddannelse og så leve med det. Men nej.
Noget må min far da have lært mig. Man skal søge sine drømme.
At han bare interesserrede sig for kunst, maleri, tegneri, fotografi og webdesign. Og var ligeglad med at skulle få en fancy uddannelse, men tog på kurser og højskoler for at leve hans drøm.
Det er det, jeg vil. Nu vil jeg prøve Kons. Bare for at se om jeg har talentet. For at se om jeg har noget bestemt. Om jeg har det der kunstneriske udtryk de leder efter, eller om jeg bare er en af de andre almindelige. Hmm. Nu finder vi ud af det.

Okay, så fandt jeg noget andet. Jeg elsker Martin Brygmann. Han har lavet et One Mand Show som kommer i foråret 2011. glæder mig til at se det: Her en sjov smagsprøve..



Først har vi Our Broken Garden - Seven Wild Horses. Egentlig hader jeg musikvideoer som er optaget i en skov, skove er flotte, men det er bare brugt for meget.




Og så lige en god gammel en. Mums

Ingen kommentarer:

Send en kommentar