tirsdag den 9. november 2010

Ikke-lavet-noget-værdifuldt-Mandag

I dag har jeg.
Gjort badeværelset rent.
Set en masse afsnit af HIMYM.
Nørdet musik.
Fundet gode sange at skulle synge.
Nørdet mere musik.
Læst ca 10 sider ud af de 70 sider jeg burde have læst. Det bliver en hård tirsdag.
Ikke nået at være i bad.
Lavet suppe.
Gået en meget lille tur ned til postkassen.
Kigget på alle de 16814 sange jeg har. Og fundet musik jeg ikke lige vidste jeg havde som var ret sejt.
Købt ny printerblæk og et nyt sleeve til min Mac.. - som begge burde komme med posten i morgen... Hopefully.
Set en film som var meget sød. den hed: De Frygtløse - The Muuhvie.

Det er utroligt så meget forskellige dage man kan have. Enten kan man være helt vildt deprimeret. Ellers kan man, som i dag, være vildt oppe at køre. Og for at være ærlig, så tror jeg at det har noget at gøre med at jeg har haft musik i fokus i løbet af min aften. Det viser bare hvor meget musik kan Make My Day - Ligesom søndagens aften sang.
Jeg har lyst til at sidde hele natten og hygge omkring musik, lytte til musik, spille lidt klaver, lege med Logic, Lege med EarMaster pro

Til gengæld kom jeg i tanke om  (imens jeg nørdede musik) denne FANTASTISKE Björk Video.. Mums den er så Sej. Virkelig fantastisk lavet.




Nu skal jeg i bad, og så prøve at læse de sidste 60 sider. Det må blive skimmelæsning - selvom jeg hader skimmelæsning.
Jeg er træt af studiet, træt af IVA, kan jeg mærke. Jeg vil lave musik, musik musiiiiiikk..!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar