tirsdag den 9. november 2010

Nye Billeder på Flickr og nice musik

Heads up for en jeg kender. Frederik Phil og hans band. Det er ret cool det her nummer og ret sej video faktisk i forhold til hvor ikke kendte de er..
Jeg skulle lige vende mig til at guitarene havde så meget effekt på så det lød forskudt. Men ellers er det faktisk ret nice. Det kunne være nicere med en pigestemme tror jeg faktisk.
Der er mange danske bands som kun består af drenge for tiden. Men sådan er det jo :D
Her er nummeret - Aftens sang. Det er NICE



Jeg har lige siddet i aften og nydt noget af det andet jeg nyder at lave :D
Har leget lidt med billeder og puttet nogle af dem
 på flickr.

The Love of DistanceThe Love of BubblesOf CaosOf ColoursThe Love of Red

Tjek flere HER og HER- som er i stor og meget nicere størrelse



GODNAT

Ingen kommentarer:

Send en kommentar