mandag den 11. oktober 2010

Weekenden og Shopping

Det er en hel uge siden jeg skrev noget sidst.
Måske er der bare ikke sket så meget.
Det meste jeg kan huske er weekenden.e
Skolen er jo bare skole og hårdt arbejde.

I Torsdags mødtes jeg med nogle veninder, TSSS (forbogstaverne på veninderne:) ), først på Temple Bar på Nørrebrogade hvor der er billige FadØl til 30 kr hvis man har studiekort = NICE. Der var ikke så mange mennesker om der plejer så det var bare hyggeligt.
Så gik vi på Nørre Bodega (hvor der i følge google åbenbart engang er sket et drab, ubehageligt) og spillede terninger. Skide hyggeligt sted hvis man gerne bare vil være dem man er med og ikke så mange andre. - bare man ikke ender i slagsmål som der åbenbart er sket før. men denne aften var det nu meget afslappet og hyggeligt.
Derefter blev det en hurtig tur på Drone før vi tog hjem igen. Drone har jeg vist beskrevet før. Meget crowded sted faktisk. Meget røget nedenunder. Men eller meget cool sted og jeg mødte faktisk en jeg før har mødt dernede. Såå, populært sted
Så spise mig og Sia en kebab på en af de utallige kebab steder der er på nørrebrogade. Og så hjem i seng.
Fredag var der fredagsbar på IVA. Det startede klokken 13. Der var BaconBar, dvs man kunne købe baconsandwich, drikke baconsnaps og der var et bacontræ. NÅ men vi kan vist godt sige at så blev man meget fuld. og det endte med at vi var nogle stykker som tog hjem til mig og drak videre engang da fredagsbaren sluttede ved 24 tiden. Det blev en lang og hyggelig nat med rødvin med gode studiekammerater. Pyyh.
Hård lørdag morgen.
Lørdag aften skulle jeg hen og se min roomies partyband.


De spillede på Cafe Castro som er et okay sted - men et dyrt sted at drikke, en øl koster 44 kr og en drink koster 69. Pyyh. Men det var nogle gode drinks. Mums.

I dag kom Gry forbi og havde aftalt med Karen at de skulle ud at shoppe, så tog jeg med. Ikke at jeg fik købt så meget, skulle have købt fødselsdagsgave til min mor. Men det bliver noget med en teatertur i København når hun har lyst, et fint kort og en lagkage.
Vi var også lige ude og drikke en kop kaffe og spise en lille snack på Wanna B på Kompagnistræde. Der var kun 1 tjener på og jeg kender godt de dage hvor der er travlt, men så mange mennesker var der altså heller ikke. Men hun var skide sød og kunne godt overskue det hele og mistede ikke overblikket og vi gav hende nogle gode drikkepenge trods meget ventetid.
De andre girls brugte en helt time i Cheap Monday, for at prøve cowboybukser. Jeg prøvede et par og så blev jeg bare deprimeret, pyyh, cowboybukser er bare IKKE charmerende til mig. Det er SÅ GRIMT. Min krop bliver bare helt kort og presset sammen og mine lår ser ud som jeg ved ikke hvad. Pyyh man kan godt mærke at det er ved at blive vinter og vinterdepressionerne strømmer ind. Både i lørdags og i dag havde jeg lige sådan en af de der øvoplevelser og det hjælper ikke på så meget. DOG var det SKØNT vejr i dag.

Fik dog købt lidt, en kjole fra Monki, nogle armbånd fra H&M, et vinterpandebånd fra TopShop, en masse varme strømpebukser fra H&M, og tre funky neglelakker købt i Message.



Aftenens sang bliver pga at det er en mega sej video. Nu har jeg allerede bragt en masse Under Byen - Men den her video er altså lidt vild.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar