tirsdag den 12. oktober 2010

Efterår, smukt.

Okay, det er efterår, der er smukt udenfor om dagen - i hvert tilfælde de dage hvor solen skinner.
Jeg er begyndt at blive træt at efterår, selvom jeg godt ved at det på en eller anden måde er helt min egen skyld.

Så er det godt man kan få et godt grin af dette her:



Det er vores funkband på højskolen som jammer lidt, når man holder bandmøde og har mere lyst til at spille musik, ja så gør man da bare som ovenfor..

Vi læste noget om oplysningstiden til i dag i Vidensformer. Derigennem læste vi også noget om Holberg - og hvis bare nogle havde givet mig den tekst i gymnasiet var der så meget mere om Holberg jeg lige ville have forstået. Men hvis man blev givet alle de gode tekster i gymnasiet ville man måske ikke have forstået det alligevel - ellers ville man ikke have læst noget.
Gymnasiet var nu en hyggelig tid - men hvorfor var jeg ikke mere opmærksom på at være opmærksom. Det er der ikke så meget at gøre ved nu.
NU vil jeg lave noget jeg selv synes er hyggeligt og effektivt i stedet for at se endnu et afsnit af DH.
Jeg savner højskolen. Rigtig meget. Jeg savner at være ude at rejse. Rigtig meget.
Jeg savner at være omkring en masse mennesker hele tiden. Eller at der var sommer og sol.
 Nu skal oktober og november bare gå hurtigt, ellers skal jeg lære at læse mine lektier hurtigt og så kontakte venner så jeg har ting at lave hele tiden. Eller hvis bare man havde en kæreste - nej ved i nu hvad. Det gad jeg måske egentlig heller ikke..
Bliv nu Jul.

Aftenens sang. Lad mig nu se...

Jeg blev hurtigt inspireret. Jeg elsker at der kommer så meget nyt dansk musik - måske er det, det jeg skal  bruge resten af aftenen på - at nørde lidt i Logic Pro.
Nu jeg har skrevet så meget om højskole skulle jeg næsten lige blære mig med mine to sanglærer som begge har udgivet/er ved at udgive musik.

Anna Stengade er også med i i Sinusstøv som også er ret nice og har udgivet en Ep og vist kommer med en hel cd. Men nu har hun udgivet sin egen single - In Control, det er ret meget popppet, men når det høres live er det efter sigende mere party nice.



Så er der Nana Schwartzlose som lige har udgivet en cd. Det er mere singersongwriter. På youtube er der kun liveoptagelser, og der er ikke så meget lyd på. Så tjek endelig linket til hendes hjemmeside.

Og så faldt jeg lige over noget på Soundvenues Hjemmeside - Elsker klaveret. Det må så være Aftenens Sang:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar