mandag den 4. oktober 2010

Rustur og søndag med film

Jeg lægger lige ud med et par numre, det var lige det første jeg smed ind, og jeg er for træt til at rette i noget, så her kommer en blog, skrevet mærkeligt.




- Når man ser dette har man vist alligevel lyst til at komme ind og se hende når hun kommer til Danmark og spiller.
Når vi nu snakker om Loop pedaler så skal man lige tjekke dette:



Super nice sang. Jeg optrådte selv med den til en Jam på højskolen

Ja jeg har jo været på Rustur i weekenden, og det var vældig hyggeligt. Vi var i Asnæs som ligger tæt på DRH, så det var lidt sjovt. Men ja det var en hyggelig rustur uden al for megen opfordring til kampdruk hvilket var meget rart. Så det var alt i alt en behagelig rustur - altså jeg var da også kampstiv fredag. Såå, lidt øl, lidt drinks, lidt hygge lidt sjov og ballede. God tur in all.

Så i dag da jeg kom hjem skulle der ses film.
Først så jeg slutningen af Milk, fordi jeg aldrig havde fået set den færdig, og ja selvfølgelig kneb jeg en lille tårer. Det er en god film.
Derefter så jeg en rigtig tøsetøse film. Because I Said So. Jeg ville gerne se den fordi Diane Keaton er sådan en skøn dame, jeg ved ikke hvad det er, men hun er bare skøn. Ikke fordi hun er fantastisk i den her film, men jeg kan godt li hende. Det værste var også at jeg følte totalt at jeg var en del af den anden hovedpersons liv. Eller jeg følte at jeg var hende, jeg ved ikke hvorfor. Men hun var bare så naturlig og nede på jorden og ledte bare efter det samme i en mand, i stedet for at skulle gøre alt muligt ud af sig selv for at passe ind. Nå, men sådan en mand skal man nok finde så.
Den anden dag så jeg også Daisy Daimond, meget mærkelig film. Jeg ved ikke helt om jeg kunne lide den, for den var ret voldsom til tider. Pyyh
Hvordan får jeg tid til at se alle de film. Nå. Kærlighed på Lovefilm.dk Har stadig 321 film på min ønskeliste. Pyyh, Men jeg har set 70 de har sendt til mig, gud det er mange. Pyyh. Dårlig filmvane tror jeg

Ikke mere snak om fis og ballade og ligegyldigheder.
Jeg skal i seng...

Lige en sidste sang som er aftenens sang:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar