onsdag den 29. september 2010

AV min nakke - gode sange hjælper, og også det at snakke. - Fjol.

Har siddet og læst hele dagen, min nakke og ryg gør ufatteligt ondt. Så nu har jeg hovedpine. Klokken er kun 10 over 18 og skal mødes med nogle veninder ved halv 8-8 tiden. Og jeg mangler stadig at læse ca 30 sider. Pyyh.

MEN mens jeg læste har jeg lyttet til Piano listen på StereoMood og pludselig mens jeg sad og læste og havde ondt i hoved kom denne skønne sang ud af højtalerne: She's A Rainbow - The Rolling Stones  og dette gav mig lysten til at skrive et lille bitte indlæg. Denne sang minder mig om gode tider som barn med SuperKarla. Så den gør mig glad indeni. Så nu har jeg overskud til at få skimmelæst 30 sider og så tage ud og drikke rødvin med veninder. Skønt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar