mandag den 27. september 2010

Useriøsitet

Nå, endnu en weekend er gået i frisk fart forbi min krop. Nu er det mandag aften. Der var Xfacor audition i Dr Byen i dag. Men åbenbart sådan en præaudition, men da jeg stod af metroen i dag for at skulle hen på Iva for at skrive opgave med studiegruppen, var der en sød lille kø ovre den smukke blå bygning. Der kom også nogle gående med de kendte mærker på brystet med et tal. Og også på vej hjem stod en dreng på med sin Guitar, for at være ærlig tror jeg ikke at han var kommet videre, men hva.

Lige nu lytter jeg til mit yndlingsprogram på Podcast - Mads og Monopolet, Mums

Men Pyyh, tiden går stærkt, kan ikke forstå at de allerede er hverdag igen. Skal allerede på rustur i denne weekend. Hvornår får jeg dog en fredelig weekend. For Pyyh ja det var en pludselig vild weekend den forgængende. Fredag var der jo Fredagsbar, det blev drukket nogle øl og det var hyggeligt og udviklede sig til skøre historier. Så skulle jeg dog hjem og der nåede jeg at blive lidt ædru. Karen min roomie havde lavet sushi til hende og nogle veninder så der fik jeg et par stykker med. Mums. Nå så skulle jeg til fest med min veninde Stine som skal til Cuba i nogle måneder.
Lørdag formiddag blev jeg så hevet med til Diamanten for at læse, så der brugte jeg min eftermiddag på at læse en meget filosofisk tekst. Wow.  Nu venter resten af det fags læsning til i morgen. Platon og hans meninger om Erkendelse og Væsen. Jeg synes at mene at vi læste noget om det i Gymnasiet også, men jeg er ikke sikker. Det var måske bare noget andet af Platon. Der ligger også en opgave der skal laves til Torsdag, men om ikke andet bliver den nok færdig i morgen eftermiddag.
Lørdag aften havde jeg bare løse planer, men hvad sker der. Det bliver en vild aften og kommer først i seng ved halv 9-9 tiden om morgenen. Wooow. Så gik i går søndag jo bare med tømmermænd, jojo.
Skal jeg lige for hyggens skyld nævne steder vi var i løbet af aftenen.
Først Understellet, et hyggeligt sted på hjørnet af Fælledvej og Nørrebro, det var meget hyggeligt, ikke så vildt mange mennesker, rimelig chilled. Så videre til Sankt Hans Torv Ca' feen Funke hvor der VAR for mange mennesker, hvorfor fatter jeg ikke helt faktisk. Så gad vi skisme ikke det mere, så det blev Drone som ligger på Nørrebrogade - tæt på hillerødgade - super nice sted, lidt mærkeligt musik til en lørdag aften, men fedt musik hvis man ikke vil danse. Dog lidt for tilrøget nedenunder. Hvad sker der forresten med at man må ryge så sindsygt mange steder, Adr, hader at komme hjem og lugte af røg. Men det var nice nice.
Gotta love your bike når man er i københavn og i byen

Nå jeg har et par stykker af aftens sang. Den anden dag var der Ray LaMontagne - Gnarls Barkley Coveret Crazy
Men så skal vi jo også lige have denne sang med - som minder mig om en eller anden sang, men den er stadig en god aften sang. Ray LaMontagne - You are the best thing
Haha, og denne sang skal også med. Al Green - How can you mend a broken heart

Det var vist det fjolleri for i aften. Det blev lidt en useriøs blog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar