tirsdag den 28. september 2010

..

Elsker på en måde sådan en dag som i dag - bortset fra min tvære periode omkring frokost.
Jeg skulle møde tidligt på studiet i dag. Efter det lavede jeg opgave sammen med nogle fra studiegruppen hvor der også var nogle af de andre fra holdet. Og vi blev rent faktisk næsten færdig med opgaven. Så har man det godt.
Jeg fik lavet periode kort i dag til bus og metro - selvom jeg lige havde aftalt at jeg ville til at cykle, men der er så meget vind når man kommer ud på amager og det kan mine øre bare ikke holde til - Sygt dårlig undskyldning.
Nå, så gik jeg lige i Stereo Studie og købte nogle cd'er. Mmm elsker det. Specielt når det er mega nice cd'er på tilbud. Mums.
Kom hjem ved halv 6 tiden. Så varmede jeg lige lidt lasagne fra i går og så har jeg drukket lidt vin og hygget med Karen og en af hendes veninder, indtil jeg gik ind til mig selv og slettede Mails.
Hver gang jeg går i gang med det, får jeg altid lige til tid at deltage i brugerundersøgelser og spørgeskemaer. Jeg er medlem af flere internetsider som så sender spørgeskemaer. Jeg ved ikke hvorfor det interesserer mig, men jeg synes det er sjovt. Jeg synes på en måde også at det er lidt selvrealiserende. Jeg lærer lidt om mig selv hver gang jeg udfylder et spørgeskema.

I dag er aftens sang inspireret af en samtale vi havde i min studiegruppe i en pause i dag. Jeg ved ikke hvordan men pludselig kom jeg til at tænke på denne film - Fuglekrigen i Kanøfleskoven

Jeg ELSKER den film. Det er en god børnefilm, selvom den er lidt voldsom til tider. I den samme samtale kom vi også ind på den gode børnefilm Valhalla fra 1986. Den er også sød. Ihh så skal man ikke glemme Bennys Badekar fra 1971. Især krabbesangen. Thihi.

Nu vil jeg i seng.

2 kommentarer:

  1. Fuglekrigen i Kanøfleskoven har osse en helt særlig plads i mit hjerte! Det er den første film jeg så i biografen, da jeg var ikke særlig gammel :)
    Hvis du trykker på den knap der hedder indlejring under videoerne på youtube, så kommer der en html-kode frem som du kan kopiere og sætte ind i dit indlæg så kan man se videoerne direkte på din blog, bare lige et lille tip ;)

    SvarSlet
  2. Ohhh Nice, Tak skal du have Mejse, jeg havde godt tænkt over hvordan man lige gjorde det, så det ser MEGA nice ud.

    SvarSlet