onsdag den 22. september 2010

Gammel Elevudvalg Drh

Jeg har lige haft en skøn opløftende oplevelse her til aften.
Jeg var til møde med Gammel elevudvalgs dags udvalg.  Altså os som skal stå for at arrangere gammel elevweekend til juni på Den Rytmiske Højskole.
I dag lavede vi dog ikke så meget andet end at evaluere sidste elevweekend, og det var bare skønt at diskutere hvilke nye tiltag vi kunne indfører, eller hvad der ikke fungerede sidste gang (da jeg var elev på højskolen). 
Men det var bare pisse hyggeligt, og forstanderne var der også, og det var bare helt igennem hyggeligt. Vi drak kaffe og så tog vi på RizRaz og spise lækker mad. Med salatbar hvor jeg bare fyldte tallerkenen op, ja hele to gange. Pyyh, jeg er også mæt nu.
Men i hvert tilfælde var det skønt at snakke med nogle fra de andre årgange og ja bare være med til at planlægge og organisere. Jeg ELSKER sådan noget. - Altså når det handler om sådan noget - altså et arrangement.

Udover det lovede jeg Lars (viseforstanderen) at sende nogle billeder fra Roskilde Festivalen i år, men fokus på vores højskolelejr. Så derfor får i lige et billede med på vejen fra lejeren.




Tidligere i dag var jeg til hele to forelæsninger... To forelæsninger på en dag, pyyh, det blev man træt og sløv af.  Især når man fik pludselig besøg i går aftes og fik drukket noget vin og det blev sent. MEN....
Den første forelæsning handlede om Mediernes historier, og når jeg her siger medier mener jeg, et medie til at formidle viden. Altså f.eks bogen, så i det store hele handlede det om skriftens og bogens udvikling, og hvor vi er i dag. Lidt kedeligt, men det varede heldigvis ikke så længe og han var god til at gøre det kort og konkret. + han var en sjov fyr der kom med sjove kommentarer engang imellem.
Derefter var der forelæsning om Akademisk Skrivning. Pyyyh, ordenlig omgang, men det skal jeg vist ikke tænke på før til Jul. Indtil videre er der kun portfolio opgaver. 

Bogen der ligger ved min side - Det Selskabelige Samfund ligger ved min side, og venter på at jeg slår op og læser i den. Mums hva.


HOV - Aftens Sang - Sådan en vil jeg prøve at have så tit jeg skriver en blog. Aftens sang minder mig om DRH - Den Rytmiske Højskole fordi vi tit sang den som opvarmningssang når vi havde sangworkshop, her er det Eva Cassidys udgave af sangen -
Eva Cassidy - People Get Ready .
Okay vi bliver nød til også lige at få den her udgave med
Curtis Mayfield - People Get Ready - selvom den slutter pludselig er det også en lækker udgave - mums med sax solo.

I går tirsdag var Aftens Sang -Rufus Wainwright - Poses

I mandags var Aftens Sang - Antony & The Johnsons (Feat Björk) - Flétta

Kærligst Anne Mie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar