tirsdag den 21. september 2010

AmBaR - I'AmBar

AMBAR - BARe Anne Mie. Amba, AMwhite, AMhvid, Mie, Anne.
Kært barn har mange navne. Hvorfor jeg lige valgte Ambar til min blog, ved jeg ikke. Det er jeg nu aldrig blevet kaldt.
Jeg burde lave en Bar der hedder AmBar. Eller I'AmBar. Det kunne være fedt.

Dette blev dagens overspringshandling. - At lave en blog.  Ved siden af mig ligger Mediernes Historie af Poul Steen Larsen og kigger på mig. Fik tidligt fri fra studiet i dag og planen var at jeg skulle hjem og læse. Men.. Overspringshandling overspringshandling. Gik over til Krølles Købmand overfor, for at købe toiletpapir - det er vel egentlig ikke en overspringshandling når man rent faktisk ikke har mere toiletpapir.


Men nu prøver jeg at begive mig ud i at lave en blog, hvad jeg skal bruge den til og hvad mit hovedfokus skal være.
Så fandt jeg også lige ud af at ligge et billede ind.

Tjek også www.flickr.com/annemieba
Kærligst Anne Mie

2 kommentarer:

  1. Æj, hvor hyggeligt, Anne Mie... glæder mig til at læse mere!

    SvarSlet
  2. Velkommen til Blogland, søde Anne Mie :) Her glæder jeg mig til at følge med! Og tusind tak for din søde mail, du må undskylde jeg ikke har fået skrevet tilbage endnu - tiden går så forbandet hurtigt synes jeg!!!

    SvarSlet