tirsdag den 19. juli 2011

Vi holdt fest i lejligheden i fredags.

Nu når jeg har fået sat mit anlæg op inde på værelset igen, kan jeg høre at det har taget lidt skade fordi folk blev ved med at skrue op for musikken, så nu lyder det slet ikke lige så godt længere. Vi brugte kun den ene af mine fem højtaler og den kan slet ikke spille særlig godt længere, øv!

I går var G her og vi sad med K og hørte musik og spillede musik og da jeg gik i seng kom jeg i tanke om denne fantastiske sang som jeg helt havde glemt men som jeg hørte enormt meget i folkeskolen før Tina D rigtig var blevet populær!

















Nu vi er i det nostalgiske hjørne hvad angår sange, så har jeg endelig husket hvilken sang jeg altid hørte før man skulle til fest i folkeskolen.
Jeg blev altid i sygt godt humør af denne her sang!:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar