søndag den 17. juli 2011

Lad tiden stå stille

Lad tiden stå stille
Lad regnen forblive i luften så jeg kan spise en regndråbe.
Lad mig udforske fluerne som de udforsker mig på tæt hold.
Lad mig rører ved vindens kolde kind.
og lad mig springe igennem et springvand, som lader dråberne gå itu på vores nøgne kroppe

Lad nu tiden stå stille.
Giv mig kræfter til at flyve op og mærke skyernes bløde tekstur.
Stop tågen så jeg kan gå lige igennem den.
Giv mig tid til at se de smukke detaljer i dagligdagen
Stop tyven.

Lad tiden stå stille
så jeg kan se mine kære i deres store kloge øjne
Så jeg kan så ind i deres sjæl, uden de gennemskuer min
Så jeg kan beundre når svalerne flyver helt lavt og fortæller historier om regn
Så jeg kan mærke tyngdekraftens krafter 
Så lad den stå stille, så jeg kan nå alt det jeg ikke når

Lad nu tiden stå stille
Så jeg kan fortælle alle dem jeg elsker, at det gør jeg


Lad nu tiden stå stille
Så jeg kan nå at komme op fra alt det skidt jeg ligger og roder rundt i
Lad den stå helt stille


Ingen kommentarer:

Send en kommentar