torsdag den 2. juni 2011

FERIE!!!

Så har jeg ENDELIG fået afleveret min sidste eksamensopgave i går og har nu FERIE! Hurraaaaa!

Jeg har så mange indlæg jeg gerne vil smide herind - men jeg har simpelthen ikke haft tid - og jeg har heller ikke tid nu!
Jeg var til Distortion i går og skal også i dag hvorefter jeg tager op på min gamle højskole - Den Rytmiske Højskole, fredag morgen og sætter op til gammel elevweekend - og fra klokken 19 så drikker, spiser, fester, spiller musik, synger og danser jeg.
Jeg er nemlig med i Gammel Elevudvalget, så vi har planlagt og arrangeret og taget beslutninger og spist dejlig mad og hygger og snakket og lagt planer og sat prisen osv. Nu skal vi så endelig holde det, og det bliver fantastisk. Bonusen ved at være med i dette udvalg - er gratis transport derop, gratis mad og gratis drikke OG en plads at sove INDENFOR! mums det er luksus!



















Her lidt stemningsbilleder fra højskolen! Fik ikke tid til mere, nu kalder Distortion snart

Ingen kommentarer:

Send en kommentar