torsdag den 26. maj 2011

Udmattet

Tænk at man kan blive SÅ træt og udmattet af at skrive eksamenopgave i Stratetisk Kommunikation!
Det har virkelig været nogle hårde lange uger! Men forhåbenligt er vi færdige med opgaven i morgen, får printet osv, og er klar til at aflevere på mandag! Huraaaa! Så er det ferie - når jeg også liige har afleveret IAS forhåbenligt onsdag!

Øv hvor vil jeg gerne til Spot i denne weekend. meeen, det bliver ikke! Så er det heldigt at jeg over sommeren skal beriges med andre fantastiske musikfestivaler - Først Distortion, så DRH Festival, så Start Festival, så Roooooskilde - wuuuuhuuu, så er der Trailerpark Festival og endelig Strøm Festival! + der jo også er Copenhagen Photo Festival - Mums.! Det bliver en fucking dyr sommer - må heller komme i gang med alle de ansøgninger til caféer og restauranter så jeg kan få mig et sommerjob!

Så ringede TL lige så billederne bliver lige fra en aften hvor vi var på vej til pilates, men droppede det og brugte istedet aftenen på mit gulv i lejligheden i selskab med mit kamera:













Så fandt jeg lige ud af at Eddie Vedder udkommer med et nyt solo album på mandag kaldet Ukulele Songs. Alle sangene er altså med Ukulele, og forstå mig ret, Ukulele er fantastisk - men jeg er ikke sikker på om jeg ville kunne holde ud at høre på et helt album kun med Ukulele.
Hele albummet kan i hvert tilfælde prelyttes til lige her.
Men så skal i lige nyde dette fantastiske nummer fra Into The Wild, som er hans første soloalbum og også soundtracket til filmen af samme navn, som er en helt fantastisk og fantastisk smuk film:
(desværre kunne jeg ikke finde Hard Sun i en god version, så i får Society som også er mega nice)

1 kommentar:

  1. Fine billeder!

    Tjek min blog, hvis du har lyst
    altertabt.blogspot.com

    xoxo Ida Marie

    SvarSlet