torsdag den 5. maj 2011

Travlhed

Travlhed er det som har præget min marts og april måned!!! UDRÅBSTEGN!

Jeg har haft travlt med at skulle skrive eksamenopgaver, og nu mangler jeg endelig kun en enkelt, og så at få afleveret den anden engang først i Juni...
Jeg har skulle tage en beslutning om at skulle skifte uddannelse, og har derfor søgt ind på en masse spændende og mere MIG uddannelser. Dog færdiggør jeg dette semester, det er jo det fornuftige at gøre.
Jeg har søgt ind på en masse spændende kreative uddannelser, og har lavet optagelsesprøverne, og er desværre ikke kommet videre eller ind nogle af de kreative steder. Nu mangler jeg så kun svar fra de uddannelser man først får svar fra til sommer! ØV
Så livet går med at spekulere på hvad tiden skal bruges til hvis jeg ikke kommer ind på nogle af de søgte uddannelser. Det bliver nok helt sikkert noget kreativt, som dog koster penge. Brorups højskole, eller Film og Fotoskolen, eller Kreativ Basis på Mediehøjskolen! Noget kreativt skal jeg ihvert tilfælde lave. Mit liv begynder mere og mere at ligne min afdøde fars kreative liv!


Jeg har umådeligt mange idéer til hvad jeg skal..

For det første vil jeg:
Gerne lære at lave hjemmesider - altså rigtige hjemmesider!
Så vil jeg gerne lave et rigtig ordenligt musikerforum hvor man for alvor kan have god kontakt med folk som deler ens interesse. Dette er super svært projekt og det bliver nok kun ved tankerne, men det kunne være fedt.
Jeg vil rigtig gerne lave en blog som kun omhandler Musik, som jeg opdaterer hver dag, med nyt eller gammel musik som påvirker min hverdag!
Derudover vil jeg gerne lave en fotoblog - eller en rigtig hjemmeside, med mine billeder, lige nu er de kun på flickr.
Så vil jeg gerne have muligheden for at få mine billeder printet og sat i ramme og lave en udstilling på Café Retro.

Alt dette er ting jeg gerne vil lige nu. For at komme steder i livet skal man starte små steder, istedet for at stræbe efter det helt store og enten give op eller blive skuffet.! Selvom jeg ved at mange af de overstående projekter måske kun bliver ved tanken, er det meget rart at tænke på alligevel.

For det andet skal jeg have skrevet et blogindlæg om nogle dejlige videoer jeg har liggende på myspace fra min højskole tid.
Så vil jeg også gerne lave et indlæg, som er et meget kort essay jeg har skrevet om døden af min far og hvad der efterfølgende skete!


Lige nu har jeg Stevie Wonder flip. På trods af at jeg hele tiden finder mega nice musik, så fik jeg lige netop i dag, lyst til at lytte lidt på gamle Stevie! Derfor den dejlige sang:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar