onsdag den 25. maj 2011

Læsesal og Loop

Læsesal på Kub Nord HELE dagen - næsten.
Jeg var der lidt senere end forventet, fordi det kun tager under 5 min at gå derhen hjemmefra mig, så er det lidt sværere at komme ud af sengen. Men jeg var simpelthen på læsesal fra 8.45 til 18.15. PYH!
Jeg drak meget meget kaffe! Meget!

Så brugte jeg lige halvanden time i telefonen med min mor hvor vi selvfølgelig udvekslede ting vi havde fundet på nettet af finurlige ting og sager.
Bla gjorde hun mig igen opmærksom på hende her:


Hvilket er sjovt, for jeg beskæftigede  mig med denne slags loops i en periode da jeg gik på højskolen og sad og legede med den flotte grønne Line 6 Loop Station. Jeg optagede selvfølgelig noget af det jeg lige havde ved mig - min telefon - det er hverken god kvalitet eller finpudset, og det var noget jeg fandt på i øjeblikket, og fandt på nye melodier og lyde, og altså alt sammen med stemmen - her er lidt af det jeg legede med:


Audio Recording on Tuesday night by Anne Mie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar