onsdag den 9. februar 2011

NPR og Fugle.

Hvornår går jeg for alvor i gang med 2 semester.? Har ikke lavet andet siden i mandags, end at høre musik, musik musik musik. MUSSSSIIIK.. Det blev jeg nød til efter en meget hård drukweekend.

Deler lige et nice link:
PJ Harveys nye album kan man høre her.
Det er en super nice side det ligger på, jeg er ret overrasket over at jeg først har fundet den nu. :npr.org/music

Man kan her bl.a høre Adeles NICE album og James Blakes nye album, Bright Eyes nye album m.fl. MUMS. Så er der selvfølgelig også en masse andre musik nyheder osv. Så kan man lige finde ud af om man skal en tur ned i pladebutikken nu man får lov til at høre hele albums på forhånd.

Da der blev hentet skrald fra gårdhaven den anden dag kom der frygtelig mange måger forbi og skulle se om noget var efterladt..:




Og STORT TILLYKKE TIL MEJSE, som har fødselsdag i dag. Jeg håber det er en fantastisk dag.
Der var i hvert fald helt fantastisk dejligt og næsten forårsvejr på nørrebro..

Til sidst en sang. Aftenens sang. Fandt noget nyt musik i dag som jeg godt kunne lide. The Kites.  De skal spille torsdag den 17 på Rust. Samme aften skal Secretly Fond Of (se også her) også spille, som at det er, som at jeg kender..
Men her The Kites:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar