tirsdag den 1. februar 2011

God uge, dårlig dag

Sidste uge var en god uge. Den var fyldt med fantastiske venner, øl, hygge, brunch, hjemmelavede amerikanske pandekager, fest og ballade.

På trods af at studiet nu er startet igen har jeg lige fået det nye lækre Soundvenue ind af døren. Der ligger en lækker ny klaverbog til mig på posthuset. Så i morgen står den på klaver HELE dagen. And i mean it. Der skal spilles covers og der skal komponeres ny musik. BUM

Jeg skal op på hesten efter mine musiknederlag. Det sidste nederlagsopkald kom lige her til aften.
Det er ærgerligt at der har været sådan en god uge, og så nu står jeg tilbage.
I had nothing to loose, but now i got nothing to look forward too.

Dette blogindlæg skulle have været fyldt af positive tanker. Men blev ødelagt af et nederlag.
 Selvom det er en dårlig udgave i forhold til den rigtige så bliver dette aftenens sang.:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar