fredag den 5. august 2011

KRYDS FINGRE IGEN!

Alle må frygtelig gerne krydse fingre for at der på mandag er nogle som ikke dukker op til Musik+ og der derfor er en plads til mig!!!!!

Jeg var til prøve i dag og det gik rigtig godt og han kunne lide min stemme og  min gejst tror jeg. Så jeg håber virkelig bare på at han vil tage mig ind!! PLEACE!
Jeg håber at nogle er kommet ind på deres drømmestudie og derfor dropper musik+.!

Så prøver jeg at overbevise mig selv om at det er helt okay at jeg ikke var til trailerpark i sidste weekeden, derudover overbeviser jeg mig selv om at det er okay at jeg ikke er i Amager Bio i aften hvor prince nok dukker op. Og så overbeviser jeg mig selv om at det er cool at jeg ikke tager til Prince festivalen i morgen!
Og at det er helt i orden at det er anden weekend i træk at jeg bare sidder alene hjemme fredag aften!
Bum. Jeg har jo alligevel ingen penge!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar