mandag den 22. august 2011

Film oplevelse

Jeg har lige haft den vildeste film oplevelse ever.
Altså som i sådan noget som kun sker på film.

En sød fyr spurgte mig om vej i udkanten af Vesterbro da jeg havde fået fri fra arbejde. Jeg skulle samme vej til Nørrebros runddel, og så endte det bare med at vi cyklede sammen derhen! Det tager alligevel 10 min, så vi snakkede en hel del, og oven i det var kemi'en var helt fantastisk!
Det er virkelig sådan nogle ting som kun sker på film. Hvor jeg råber efter ham - hvad er dit navn, og han svarer og spørger om mit, og så skildes vores veje.
Nu forestiller jeg mig at filmen fortsætter, men det gør den vist aldrig i virkeligheden.

Hvis ting skal ske, så sker de, man man må sgu da gerne arbejde lidt for det. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar