mandag den 15. august 2011

Den vildeste weekend ever!

Jeg er virkelig smadret, men det er de bedst erhvervede tømmermænd jeg har haft længe!
Fredag var jeg på Kystens Perle i Kastrup for at fejre min veninde Trines fødselsdag!
Efterfølgende drak vi et par øl på en café på amager, og skulle finde ud af hvor vi skulle give den gaaas! 
DEt var en svær beslutning, Vesterbro var der nogle som ikke gad, kødbyen var også No Go. Nørrebro syntes for langt væk og sankt hans torv er også for brugt.
Så luftede jeg idéen om at tage til Egmont Festival, og det tiltalte alle! Der er en helt bestemt stemning på egmont og festerne er næsten altid helt fantastiske, der er billige drinks og masser af flotte fyre, man kan danser, og man kan sidde og snakke - det er jo ideelt.

Så fredag og lørdag aften/nat blev tilbragt på egmont, og for helvede hvor var det sjovt! Jeg har simpelthen haft den bedste weekend i lange tider, i det bedste selskab. Samtidig har jeg fået mig nogle blå mærker og skrammer, og når eg tænker over det, så tror jeg også at jeg faldt i går!

I morgen starter jeg måske på Vera på Fotografi! Det bliver spændende. Jeg ringede i fredags og hørte om de havde pladser, og der var lige en tilbage, nu tager jeg derud og ser om det er for mig!
tirsdag aften har jeg så min første rigtige vagt på mit nye arbejde - dvs, jeg skal være der alene og nu er det bare mig der klarer det hele, jeg er nervøs for om jeg laver nogle fejl! Spændende!

Jeg burde sove! Det gør jeg nu! Jeg er nervøs for i morgen, og om Vera er et sted jeg har lyst til at være og  om det er et sted jeg har lyst til at smide mine penge efter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar