tirsdag den 5. juli 2011

Hjemme og syg!

Roskilde er fantastisk.

På trods af, at jeg nu ligger syg, alene i min seng, og mit værelse roder, jeg kan ikke sige ja tak til den "date" jeg er blevet inviteret ud på i aften, og ser en film som jeg føler passer ret meget på mig.
JA selvfølgelig er det en TØSEFILM! Bridesmates hedder den, jeg tror ikke engang den er kommet til Danmark endnu. Men jeg er ligesom hovedpersonen - eller næsten, eller jeg kan i hvert tilfælde se nogle træk vi har tilfælles. Dammit!

Nu vil jeg se filmen færdig, lave noget the eller suppe og sove videre indtil dejlige S kommer og henter telt.

I morgen kommer der forhåbenligt billeder af Roskilde, og efterfølgende også "små" anmeldelser af roskilde og koncerterne jeg nåede at se, som folk sikkert vil finde pusige og fjollede, men brugbare for mig, og det er trods alt min blog.?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar