onsdag den 18. maj 2011

Fælledtur

Jeg bor meget tæt på fælledparken og det er blevet til flere fine gåture i parken. Dog var i dag en meget grå dag og der var ikke så mange mennesker som der plejer, men denne dag havde jeg mit kamera med og fik taget nogle gråvejrsbilleder: BUM:

De er i gang med at fælde træer - mange træer. Snøft
Til gengæld har de en plan over hvordan det endeligt skal blive et bedre sted + de planter også nye træer.
Og de var også blevet rimelig store de træer som stod i forvejen!

Disse blomster minder mig om forår og sommer - mums.
Bliver nød til at tage derhen om nogle dage og se om blomsterne er blomstret nu.

Derfor elsker jeg KBH.





Det her er dog virkelig ærgerligt - seriøst, hvorfor smider folk så meget affald ud i søen.

Dette træ gjorde mig glad - jeg håber aldrig det bliver fældet. !

 

 
Derfor elsker jeg også København. ^



Jeg elsker skiltet med manden der tisser!



Nu vil jeg løbe mig en lille tur og i bad og i seng. Der venter en LANG dag i morgen - med evaluering på portfolio opgaven, og derefter opgaveskrivning med min studiegruppe og derefter vejledning til vores eksamensprojekt. Pyyyh..

Og - en "Aftenens Sang" er på sin plads!:

Marie Fisker spillede på KB18 Kødboderne i lørdags, jeg ville rigtig gerne have været og se det, men jeg havde en veninde der skulle forsørges og en fest vi skulle til. Men der er sikker rig mulighed for at høre hende igen - imens -lyt til dette nummer:
Mirror Mirror by Marie Fisker

2 kommentarer: